Torsdag

Min halloweenoutfit ligger på posten och väntar nu, yeey :D och jag som trodde jag bara hade otur. Men nej :)
Städat i köket ifall de blir att man hamnar här imorn kväll, man vet ju aldrig, och det såg verkligen förjävligt ut här innan, ska bara dammsugas också så är det klart. Köpt nytt överkast till sängen i köket som åkte på också, mkt snyggare!
Va på s market och handla käk efter jobbet med J, och lonken. Är nästan så det räcker t både imorn och på lördag nu ;)
Får se om Lotta ringer sen så vi kan snacka mer angående imorn, för som det är nu så vet jag nada :S och det är rätt jobbigt eftersom det kan va bra att veta om man ska ta med sej allt man ska ha på sej till jobbet imorn elr skita it, med tanke på att det är rätt onödigt att gå hem annars när jag slutar så sent för att va hemma typ halv 7 och sen göra sej iordning och sen ta sej in till stan igen, om jag ens får med mej Lotta ut. Hoppas det grer sej :S

Nu blir det iaf tandoori. Mums!!



Var lite smått pinsamt att fråga efter det på apoteket, men ska testas iaf. Kommer säkert va kletigt som fan att få ur håret men då har man iaf testat och sett om håret blir nåe längre fortare, efter ett tag då förstås. Går ju inte över en natt direkt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0