Tisdag

Jobbat kväll med Elin idag :) har hört mej själv på radion flera ggr idag, och satan va hemskt det är. I-landsproblem får man ha, det mår man bra av säger vi. J är inte hemma så jag lyssnar på partymusik på hög volym och längtar efter fredag!:)
Jobb 8-16 imorn så blir inge långvarig ikväll tänkte jag, får se hur det går med det, kvälls/nattmänniska som man är så kan de va svårt att lägga sej i tid.

Vin och apotekarnes <3 jag ville köpa ännu fler flaskor julmust i sverige, typ 8 sammanlagt, men det blev nedröstat haha. Jag är jobbig att gå i mataffärer med för rätt som det är så är jag väck, då står jag vid godishyllorna, kakhyllorna elr ngt annat gott och velar om vad jag ska köpa för det finns så mkt gott! J vet ju vart han hittar mej iaf. Hopplöst fall skulle jag klassa mej själv som. Nu har jag kommit in i en baconostperiod sen jag köpte det i sverige, äter flera mackor med det på både morgon och kväll för det är så gott. Farligt det där.
Och under bilfärden från örebro till grisslehamn så varva jag mellan pringles, chokladbiskvier, noblessechoklad och kanelbulle. J blev galen på mej. Jag sa att man får äta massa gott när man roadtripar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0