Tisdag

En av de få dagarna jag går runt i mjukisbrallor (jag kan knappt gå ut och röka i det annars om jag är hemma, känner mej så jävla sleten och "I don´t give a fucking crap vad jag har på mej" om folk ser en i det haha.) jag är sjukligt sån när det gäller mjukisbrallor. Inte ok oftast att ha det på sej tycker jag, men hemma, ja.

Vakna inatt av att jag knappt kunde andas, halsen va helt tjock. J blev rädd och gick och hämta vatten åt mej iaf. Tappar rösten helt emellanåt och gör så pain in the ass ont i halsen när jag måste hosta. Ska be J göra varm choklad åt mej sen när han kommer hem :)

Har tappat mitt fina navelsmycke nånstans igår :/ Så va bara att ta i piercingen jag fick när jag gjorde hålet, den är ju sååå rolig och fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0