Tisdag

Hade ställt klockan på 8.30 idag men kom inte upp förren jag snozzat till 9.50. Såååå jäkla trött var jag, och tom då var det pina att komma upp. Konstigt för la oss ändå kvart över 12 inatt, tidigt för att va jag iaf när jag börjar 12. Såg Jägarna igår kväll med J (försökte först få han att se exorcisten directors cut med mej men gick inte så bra haha). Bra för att va svensk film, annars hatar jag svenska filmer för svenska skådisar brukar överspela så, och så är det alltid samma skådisar med i varje film för vi knappt har några skådisar i sverige.

Ojj va tiden alltid går snabbt från de att man går upp tills man ska iväg med bussen till jobbet, hate it. Jag brukar alltid vilja ha minst 2 timmar på mej, men orka ju inge upp i tid idag.

Jobb 12-20 idag och imorn, sen 7-15 på torsdag och ledig på fredag. Blir en riktigt lugn helg, så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0