Tänkbara julklappar till en själv

Haha, om man ska va lite ego :)
Översta tröjan är från H&M Herr, men tycker den såg så gosig och fin ut så vill ha den för herr tröjjor brukar va så långa så dom täcker rumpan, så jag kan köra på leggings och mitt tajta svarta american apparel fodralklänning under. Tycker om den där looken :)
fleecetröjan vill jag ha ifall jag vill gå ut och gå promenix elr powerwalk, har ingen bra jacka/tröja för det, därav blir det ju aldrig av heller för man vill ju inte gå ut och frysa till döds. Och så har vi en hoodie från självaste Kappahl Herr som jag skulle vilja ha fast i mörkgrå ist.

Men det roligaste är helt klart att köpa julklappar till andra. Älskar att ge saker och ting till andra folk.

Nu ska jag lägga mej så nattii.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0