Söndag. Elr lördag?

My head is killing me, bokstavligt!! minsta jag förflyttat mej från sängen sen vi vaknade så har huvudet känts som det ska sprängas så håller mej till sängen. Men tyvärr måste vi till affären hyffsat snart. Köpa grejjer så vi kan göra baconlindad fläskfile med hasselbackspotatis och grönpepparsås. Det är så gott så det får va värt den uppoffringen. Lämna Lottas grejjer till henne också och se om hon vill med till sparis. Trött på s market nu för dom har aldrig det man behöver i matväg.

Undrar hur många som råka se en glimt av mitt ass igår, får la bjuda på det. Mindes när jag vakna idag att ngn kille hade kommit fram och frågat "jobbar inte du på Zeipels?" wops. Funkar inte som i gbg här att man bara är en droppe i havet tyvärr. Kom även på att när vi stod i baren igår att en kille som såg ut som Peppe hade vinkat åt mej och jag vinka tillbaka för jag trodde ju det var Peppe och försökte typ vinka dit han, men så sa Josse att det inte var han. Wops på det också.

Skulle inte tagit den där shoten igår (för vi kan ju inbilla oss att det var den som gjorde att jag blev så full). En kollega kom fram och skulle bjuda mej på shot och just då tyckte jag det lät som en bra idé.

Känns som om det vore söndag idag. Tur det bara är lördag ändå. Faan, hade sovit med löshåret på inatt. Har lovat mej själv att aldrig göra det med nya håret så det inte slits så, men en gång kanske inte är så farligt.

Har skrapat upp knät också, en liten olycka från igår. Herregud. Borde ju inse när jag ska sluta dricka, är ju som en jävla svamp för fan.

Får ta en dusch och bli människa igen så jag eventuellt orkar hålla Elin sällskap ikväll :) om det blir utgång så funderar jag starkt på att va nykter, elr ok, halvnykter, så illa jag mår nu så lär jag ha svårt för att dricka ikväll ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0