Söndag

Hamna hos Lotta igår kväll och spendera kvällen först hos henne med björn och sen en stund på park med dom, J och några i hans klass. Kom hem runt 2, halv 3-tiden när dom andra drog vidare till Dinos och vakna imorse av att J kom hem runt 6-halv 7 tiden?? Trodde klockan kanske var typ senast 4. Så fick såååån ångest om att jag ska upp om ca 2 timmar. Inte för att jag drack mkt igår, utan för jag kom hem så sent. Alldeles för sent för att jag ska komma i närheten av den skönhetssömn jag behöver för att jag ska fungera som jag ska dagen efter.
För tro det elr ej, jag kan tygla mina alkoholintag nuförtiden när jag jobbar dagen efter, annat vet vi ju hur det har vart innan haha. Har väl insett att det inte riktigt funkar.
Igår vart väldigt trevligt iaf!

Gå mot jobbet om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0