Rihanna från hot till faiiiiil

Vill egentligen inte blogga ngt alls om Rihanna efter det som hände, elr inte hände? i sthlm. Hennes inställda konsert som syrran åkte till i onödan, såna där divor tål jag inte, lite utmattning har ingen dött av. Men hur som helst, hon var ju så mycket snyggare/sötare/fräschare i början av sin karriär, som i Pon de replay t.ex. Sen gick det bara nerför med det korta håret och allt vad hon nu har gjort. Bara min åsikt men whyyyyyyy förstöra sej så??

 

Hur snyggt är detta liksom. Så synd på en människa som har sån potential till att kunna va så snygg. En sak att man vill ändra sin image från söt flicka men det där är ju bara okvinnligt, iaf enligt min åsikt.

 

 

Det här däremot, det tycker jag bara är ballt och snyggt! Åh va jag önskar jag kunde ha sånt mod och göra håret i den översta röda nyansen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0