Onsdag

Work work work. Tog en kaffe med J innan han drog till skolan, skönt att bli lite piggare. Önskar jag hade mer cash kvar på kontot så jag hade kunnat baka massa göttit på fredag, som ananaspaj. Men nae.

 

Slängde i min vita skjorta i tvätten för vill ha den på jobbet idag, trött på allt annat. Risken är inte att den inte hinner bli färdigtvättad utan att den kanske inte hinner torka, men hoppas kan man ju. Tänkte ha min svarta rosett till som jag köpte på jobbet runt halsen på den, ser ut som en servitris sa J när jag hade det på mig här hemma för ett tag sen och sen efter det ville jag inte ha det på jobbet men nu har jag ångrat mig! Lite preppy sådär tycker jag är snyggt. Då hade jag dessutom kort hår så såg verkligen ut som en servitris, men nu när jag har långt hår så blir det nog en annan grejj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0