Mysig söndagskväll

Vi pyntade Elins julgran igår. Fin den blev till slut! Sen blev det glögg, några för många lonken för mitt eget bästa och senare Kino. Men upp imorse kom jag. Det var inte det jobbiga, utan det vart hur sjuuuukt illamående jag va en stund idag. Nästan så man borde va hemma hela nästa helg och fixa till lägenheten, baka och mysa till det. Men får se, lätt att säga så nu liksom :) blev hesburger efter jobbet förut med Elin, åhhh va gott de va efter att inte ha ätit ngt på hela dagen innan 17.30.

Jobb 10-18 imorn. Ser på pan am med J medans jag bloggar :)
hade tänkt julbaka idag efter jobbet men blev inte så mkt med det, hade aldrig orkat det nu. Nej, tacka vet jag sängen och julmusten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0