My head is killing me

Fick asont i huvet förut och har det fortf, gaaah va ont det gör. Hitta några piller, mot värk stod det bara. Lät bättre än några lila piller jag fått utskrivet. Så hoppas det hjälper typ SNART.
Ingen serie att se på denna veckan heller.Än så länge iaf. Om inte VD kommer på fredag. Segt som tusan, det gör ju mina vardagskvällar liksom.
Ensam hemma och är uttråkad. Knappt sovit ngt inatt, låg vaken typ hela natten för jag inte kunde somna. Så var lagom trött när jag skulle upp halv 7 imorse, egentligen skulle jag upp 6 men orka inte.

Se på ngn film nu. Får passa på när jag är ensam hemma, så skönt att kunna bestämma över tvn för en gångs skull!:)
Kommande julklapp till mej själv kanske!?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0