Måndag

Ojdå.. haha sov till halv 12. Drömde ngn konstig jävla dröm inatt, minns den inte nu bara. Nu kom J hem för några minuter sen på sin lunch, så blir kaffe och morgoncigg nu! när man får chansen att kunna få GOTT kaffe (latte blir det egentligen eftersom han fixar skummad mjölk till annars dricker jag inte kaffe) får man ta den, för jag gör inget gott kaffe.



När vi va ute och rökte så var det full fest hos grannen hörde vi. Haha halv 1 på dagen? Då måste dom ju festat sen igår kväll. Fattar inte hur man orkar hålla igång så länge. En sak att festa till typ 5 på morgonen. Fjortisarna hade vart ute och kommit fram till J halv 8 imorse när han va ute och rökte och bara "det är kul och lära känna fler människor här så man har fler att festa med" haha. Men tjejerna här i huset är dom bara elaka mot, vet att dom sa ngt mindre snällt till mej på halloween (men jag var full och hörde inte vad) när jag hade på mej ängelgrejjen och skulle in i grannens lägenhet när killarna dom var med försökte snacka med mej och fråga om dom kunde komma in hos oss. Dom festar i korridoren vilket kan va enormt störande när man försöker sova.
Är det så svårt att uppföra sej som folk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0