Grose!

Googlade på "danskurser åland" för jag skulle vilja gå en salsakurs elr ngt i den stilen (skulle helst av allt vilja ta upp ridningen igen men då måste man kunna ta sej till landet vilket jag ju inte kan utan körkort och bil så det vart ju tyvärr bara att glömma). Men hitta ingenting, dessvärre kom jag in på ngn snusksida där folk söker kontakter, det mesta såg ut att va sexkontakter, folk som bor på åland.

"Finns det något par som här som är "seriöst" och vill ha sex med oss? vi bor på Åland så ni skall antingen bo här eller kunna komma hit. Träffas och umgås undertiden barnen är vakna och sedan efter att de lagt sig går vi ner till gillestugan där vi slänger av oss kläderna och börjar med mycket ..."

"umgås undertiden barnen är vakna" man bara... Grose! Stava till en korrekt mening kan dom inte ens.

And btw, 11-11-11 SÖG. Inget jag rekommenderar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0