Goda förrätter

J´s föräldrar och mormor och morfar brukar göra de här som förrätter och det är så himla gott. Vi funderar på att ha galiamelon och parmaskinka som förrätt idag :) fast blev typ äcklad av mat nu när J kollar på ett program om tjockisar som väger typ ton. Jag blir så arg. Fattar inte hur man som förälder kan låta sin unge bli så fet och driva sin unge mot döden, för det gör man ju. "Det är så svårt att motså att ge sitt barn det den vill ha" det är bara att svälta ungen lite för fan. Inte svälta men sluta ge den allt som har med fett att göra iaf. Jag blir bara så arg. Aldrig att jag skulle låta min unge bli fet.

 

Toastbröd med räkor, majonäs, ägg och citron.

 

Galiamelon med parmaskinka (fast helst utan så mkt fett på som på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0