Fredag

Va uppe redan kl 7 imorse. Gick upp när J ändå skulle upp, blev kaffe och morgoncigg med han innan han drog till skolan. Va skönt det är att va uppe i tid för en gångs skull, annars brukar jag alltid snooza i typ en halvtimma innan jag går upp för jag inte vill gå upp. Lättare att ta sej upp när han ändå ska upp :)
Blir att ta 9 bussen in till stan så jag inte behöver ta posten på lunchen. Sen hem vid 18 och därefter höra av mej till Lotta och se hur hon vill göra. Så synd att hon inte kan dra ut, är så sugen på utgång! tror kino kan va riktigt kul ikväll med tanke på att det är maskeradkväll :)
Ledig 3 hela dagar efter idag, så skönt! jag behöver en massa sömn haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0