Fredag

Är otroligt rastlös och uttråkad, har vart det i flera timmar nu, men finns ju inget man kan göra utan cash. Man kan inte ha filmkväll för har inge godis (kan inte se på film utan godis) och man kan inte gå ut och ta en lonken ens. Nu jobbar jag ju imorn men ändå, bara att kunna göra det liksom. Blev inget med playa del ingles i sommar heller, för syrran behövde spara pengar så hon kan flytta hemifrån, vilket ju är väldigt förståeligt, men på ngt sätt känns det som att jag inte har ngt som helst att se fram emot. Kommer aldrig komma utomlands, så är det bara. Får la se det lite positivt, att jag kan lägga 100 euro extra på mej själv i julklapp haha, neerå ;P hade vart så grymt kul med en sisters trip. Vill istället skicka iväg några riktigt bra julklappar till min fina familj.
När jag kom hem förut var jag på så jävla dåligt humör, och sen har bara dagen blivit värre när man inte har ngt att göra. Kan lika gärna gå och lägga mej.
Både pappa och syrran har ringt ikväll. Så kul :) saknar! hade ett seriöst samtal med syrran. Girltalk. Framtiden, privata grejjer och sådär. Hon vill flytta men vet inte vart och jag vill göra ngt mer med mitt liv. Fråga mej inte vad för det vet jag inte själv ens. Vill göra ngt som gynnar mej själv för en gångs skull.
Och nej, det är ingen 25 årskris som det kan låta. Grejjen är att jag inte har gjort ngt riktigt kul med mitt liv innan jag fyllde 25.

Jahopp, ngn annan som vill med till Playa del ingles elr typ Ibiza i sommar, en vecka?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0