Fredag

Sitter här utan löshåret i, känner mej så ful utan det haha. Om en timme är tvätten klar, jävlar va jag tvättat idag. 2 fulla ikea påsar, fan va tråk det är att tvätta, så mkt tid som går åt på ens lediga dag åt sånt där skitgöra, men det måste ju göras.
J kommer inte va hemma ikväll så får se om jag får sällskap av Lotta kanske över ett glas vin, annars får jag sitta här ensam och se nya Irene huss filmen.
Jobb 10-18 imorn och 12-15 på söndag, men det innebär INTE att jag ska festa imorn. Ska bli duktig och låta bli att festa även de dagar jag bara jobbar den tiden på söndagar + att jag inte har råd då. Så sjukt jobbigt att jobba 3 timmar bakis, 3 timmar känns ju som 6 timmar då. Får la se hur jag lyckas hålla på det löftet till mej själv i fortsättningen även om jag har råd :) Men nån gång måste man ju ta lite mer ansvar och bete sej som 25 och inte 18 och inse att man inte kan ränna ute när man jobbar dagen efter (även om man inte vill tänka så ibland haha). Men satans va partysugen jag är idag, jobbigt som fan. Men så är det väl varje fredag.
Snacka med en person om va annat folk tycker om att man är ute och festar och har sej rätt mkt (tycker inte jag är ute överdrivet mkt trots att jag har pojkvän men vissa kan säkert tycka det), och egentligen, man kan inte leva efter vad annat folk ska tycka om en, hur kul liv skulle man ha då??

Städat i lägenheten också, så nu ser det beboeligt ut, om man kan säga så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0