.

Va snabbt den här dagen har gått. Har inte hunnit med alls så mkt som jag velat på jobbet. Hatar när man håller på med ngt som man inte hinner klart, för jag vill alltid avsluta de "projekt" jag håller på med, men nu är jag ledig 2 dagar iaf :) så behöver inte lägga mej i tid ikväll iaf, najs.
Dom hade inge julmust på s market, to bad :/ fick bli cola light ist. Hemmamys imorn med mej själv. Man behöver ju inte ha dåligt samvete för man inte kan dra ut och festa iaf, eftersom det ändå är måndag haha. Annat har det vart i helgen. Jobbar hela nästa helg, och det är löning på fredag, lite drygt.. men får se om det kanske blir kino en stund på lördag kanske med Elin, nu när jag lärt mej att dricka med måtta och allt ;P

Nu blire käk, ååååh så hungrig jag är.


Kommentarer
Postat av: elin

klart vi kan dricka med måtta ^^ ;) ojoj. <3

2011-11-20 @ 17:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0