.

Gaaaaahhhhhh. Får damp på fjortisarna här i huset. Dök upp en lapp från hyresägaren att man inte ska föra oväsen i huset efter kl 22 och speciellt INTE i husets allmänna områden efter att dom hade gjort det. Jag bryr mej aldrig om det är ngn som festar i sin lägenhet, för det gör vi med efter 22. Alla gör det. Men fan inte i korridoren precis intill vår lägenhet. Nu är inte klockan ens 22 än, men det här är typ 3e ggn det jävla patrasket festar med ashög musik i korridoren.
Säkert fjortisarna som gick runt i huset här i fredags och sökte fest, bla hos J´s klasskompis som vi va hos innan jag hamna på Kino. Och i lördags när jag va hos Elin och J va hemma och hade öppet fönstret efter han hade duschat för att sen gå över till grannen, då va dom på baksidan huset och fråga genom fönstret vart det är fest ikväll för "man måste ju lära känna sina grannar" hahah herregud. Det finns en gräns för hur fjortis man får bli tycker jag. Dom bara "de e fest i lägenhet 18 du får komma över sen, han bara aa jag kommer sen ironiskt men det gjorde han inte utan gick till grannen som de va meningen hela tiden. Sen hade J´s klasskompis tjej vart i korridoren så hade dom sagt ngt elakt till henne om silikonbröst fast hon inte ens har det, inte för de vart okej annars heller. Moget. Om de vart jag då jävlar.
Att gå runt i huset och söka fest hos okänt folk är ju bara patetiskt. Hoppas fan dom blir utslängda ur huset snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0