.

Är så satans trött på partylivet nu. Tur jag jobbar nu varje helg fram tills 1a adventhelgen i december. Då skulle nog Lotta få besök av en kompis så hon ville ha mej med då och festa lite. Sen fyller Elin den 17e dec, då blir det självklart att fira henne. Men utöver de helgerna blir det helt klart lugna hemmakvällar. Är så skönt att bara va hemma och ta ngt glas vin framför tvn också.

Vi är båda så himla trötta idag, inte bakis alltså utan bara grymt sega. Vi behöver egentligen fara och handla ngn form av käk men ingen av oss orkar röra på oss. Jag ligger i sängen och han i soffan, han kollar på tv, jag ligger här med laptopen. Socialt tänker ni kanske då haha.. men det beror på att han är den som nästan alltid bestämmer över tvn såvida vi inte har ngn serie att se på, så det blir alltid discovery channel som jag hatar. Det går ju bara inte att se på haha. Skulle velat haft lite roligare kanaler som Fashion channel och Travel channel ist.

Får överleva på pepparsalami mackor idag helt enkelt, om vi inte piggnar till :) har en honungsmelon i kylen också, mums. Tänkte försöka få J att få upp byråerna sen, får se hur det går med det!

Kollat resor och drömt mej bort till bl.a Koh Lipe. Dit ska vi bara helt klart, 2 veckor ngn vinter. Så många ställen jag vill till. Är en riktig resemänniska. Nice, Paris, Kreta, Kuba, Thailand, Berlin, Singapore, Amsterdam, Malta, Split, Peking, Seychellerna och Puerto Rico är bara några av alla ställen jag vill till innan jag blir gammal. Älskar att uppleva andra kulturer och miljöer. Min absoluta dröm är att få bada med delfiner (ovanligt jag vet!). Skulle vilja testa pekinganka i Peking också. Ankkött invirat i pannkaka typ, kortfattat sagt. Enligt J ska det va jättegott. Jag va skeptisk först men sen ville jag testa.



Puerto Rico där syrran bodde förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0