Tisdag

Maila angående en tyskakurs steg 1 inatt, om jag kunde ta den om jag bor på åland. Hoppas det går an, för då har jag ngt "vettigt" att göra när jag inte jobbar, förutom att sova då.

Ska in till stan om en timme, lämna tbx en tröja på jobbet och köpa hårschampoo, sen hem igen, kleta i lite ricinolja i håret, dra på en ansiktsmask och mysa ner mej i soffan med cola light och clementiner framför filmen här under.

Fuck, kom på att efter idag är jag inte ledig igen förren nästa lördag! Blir 9 jobbdagar i rad. Tur det finns energidryck! Lär ändå va lagom sleten och trött nästa fredag. Om man ska ut en sväng nu på lördag blir det inte att va ute till 2 tiden som senast iaf, för ojj va segt det var att komma upp ur sängen då.

Fråga Lotta om hon ville se senaste Twilight filmen med mej på bio på fredag, men hon hade inte sett de 3 första så de va ingen ide då liksom :) jag hatar 1-3an, tycker Twilight filmerna är enormt överskattade (bara min åsikt!). Sega som fan + att jag inte klarar av Bella, så störig med sin öppna munjävel hela tiden och att hon verkar så trög och knappt säger något (om jag vill ha vampyrdrama/kärlek ser jag på Vampire diaries). Men efter att ha sett trailern till 4an, så verkar den gå att se, och jag vill hitta på ngt på fredag kväll (och nej, inte festa). Men då gick inte det, synd :/ funderar på om jag ska bjuda med henne på middag ute ist. J är ju aldrig hemma på fredagskvällarna ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0