Det var den jobbdagen

Hemma och ska käka snart. Under de sekunder jag skulle ställa upp hissdörren till jobbet imorse råka hela hängställningen, med kläder på, hamna från perrongen och nerför trappan. Min min där asså, den borde ngn filmat (slog lätt min min när jag hade låst ute mej och lotta från lägenheten i fredags efter jag drämt igen ytterdörren haha. Där stod vi utan alkohol när vi skulle över till grannen). Ett "helvete!!" kom också. Hänget låg därnere på marken med alla kläder. Tänkte "hur fan jag jag nu få upp ställningen med alla kläder på??" när kollegan sa att jag får gå runt med den till butikens ingång istället. Tur att min hjärna fungerar så tidigt på morgonen. 2 killar som skulle fixa med hissen var såklart där just då. "det var visst inte din dag idag" nej det var det inte! Kunde dom inte typ skrattat ist, hade lättat upp den pinsamma stämningen lite mera.

Ska därför hålla mej inne resten av dagen framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0