Brunette goddess

Blir att fira julafton med Elin i år. Mysigt! Tänk er att sitta här hemma helt ensam på julafton vilket jag hade fått göra annars, fy fan! har haft sån ångest över det. INGEN ska behöva vara ensam på julafton. Tycker så synd om dom som gör det, inte har familj, vänner elr så :/
Dinos på kvällen. Jag tycker inte om det stället egentligen men funkar nog på julafton när inget annat har öppet eftersom det blir mer varierat folk så att säga kanske :)

Fick veta idag att jag åkte på att jobba annandagen. Vad skulle man säga? "Assåå... sorry men jag vägrar?" tyvärr funkar det ju inte så. Då vet jag ju att jag slipper det nästa år iaf. Men dessvärre så innebär det ju att jag inte kan festa på juldagen, vilket för mej är typ partykvällen nr 1.. elr 2 på hela året :/ sucks! ohja.. Men insåg ganska snabbt att det inte är ngt att gå omkring och deppa över, det är ju iaf nyår bara några dagar efter där, som tur är, annars hade det vart värre!

Jobb 2 dagar till. Inne på 8e jobbdagen på raken imorn. Och det märks för jag klarar inte att gå upp i tid längre, går upp så jag bara hinner dra på mej kläder, fixa sminket håret och sen dra till jobbet typ, är lite trött ja. Jag brukar annars vilja ha minst en och en halvtimme innan jag ska fara till jobbet, vill fortf det men orkar bara inte. Sängen är ju så jävla skön och varm.

Indigo på fredag med Lotta och gänget. Äta lite. Eventuellt lussekatts bak med Elin på lördag :) Mums! Verkar inte som att J åker iväg till helgen iaf. På fredag kommer han säkert va hos F som vanligt, så då gör det ju inte direkt ngt att jag inte är hemma ändå.

Jag vill fortf ha en julgran, men J tillät ingen gran här. Inte ens en plastgran. Inte för jag vet varför, vi har iofs inge förråd till den resten av året.. Men jag vill ha en!



Lite vill ha begär igen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0