Booo..

Åhhh va irriterad jag är. Jag bestämde ju för flera dagar sen att jag skulle beställa den beiga korta klänningen med urringning från Nelly när jag får lönen på fredag. Tro fan då att inte en jävla bloggarh*ra bloggat om den idag elr igår, va efter jag läst inlägget tvungen att gå in och kolla om den fanns kvar i XS men icke. Kan inte fler folk va feta??? Enda gången jag skulle säga ngt sådant. Borde va förbud om att man som känd bloggare inte får blogga om kläder och skor.
Ahhhhhhh va lack jag blev. Ibland får ju Nelly påfyllning av storlekar men det brukar ta en bra tid.
FUCK.

Nu lutar det verkligen åt att jag ska unna mej en lite dyrare nyårsklänning från Asos. Som tröst liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0