Bella

I februari har jag sökt ledigt för att kunna åka hem och hälsa på alla, inkl nykomlingen Bella. Nu är hon 4 månader gammal och jag har ju tyvärr missat tiden då hon vart riktigt valp och liten. Så söt är hon, längtar så tills jag får träffa henne. Roger hade tydligen ställt ut henne för 1a ggn nyligen och dom hade vunnit sin klass :) jag lovar att dom inom några år kommer ha en valp till, en 7e hund.. jisses. Men jag klagar inte. Jag vill en shetland sheepdog om några år iaf, helt klart, det bestämde jag från den dag dom skaffa Nelly. Min lilla älskling.

J och F är helt inne i sitt snack om sånt jag inte förstår mej på som alltid när man är med dom 2, så ska nog ta och lägga mej i sängen och se klart senaste VD avsnittet och några one tree hill avsnitt, elr exorcisten kanske? haha, ensam.. får se på det :P skönt att bara jobba 3 timmar imorn och ha hyffsad sovmorgon :) Har gått och blivit asigt jävla förkyld, och känner mej allmänt hängig, segt! skippade vinet för saft istället, kändes mer rätt ikväll och var godare.

Haha.. fick ju skjuts hem inatt. När jag fråga om skjuts skrev jag att "om du hämtar får du hur många pajer du vill!!" Woops, man ska aldrig lova massa när man är ute och festar. Men vill man hem så vill man haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0