Äntligen helg!

Vart uppe onödigt tidigt idag så jag kunde ta en kaffe med J och en morgoncigg, älskart. Men så onödigt tidigt vart det inte ändå för ska ändå ta 9 bussen in till stan även om jag börjar 10, så jag kan köpa det jag ska ha innan jag börjar jobba. Måste måste verkligen ha ett par stövlar också, är hål i alla stövlar jag har, så ska kolla på Zko va de har. Önskar att de hade haft typ Din sko här, så man kunde köpa ett par hyffsat billiga vanliga svarta stövlar. För stövlar vill jag aldrig slänga ut så mkt pengar på för på ngt sätt håller de bara typ högst 2 månader varje gång för mej innan de går sönder nånstans. Oftast beror det ju på kvalitén och inte att jag går i dom för mkt haha. Men känns inte som att dyrare stövlar håller dom heller.

Kan inte bestämma mej för vad jag ska ha på mej, ångest! Nyårsklänningen är iaf beställd nu :D den mörkblåa från Asos med ryggen. Åhh va jag längtar tills jag får den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0