Älskar rosa

Numera iaf. Inte för ett år sen, då hata jag det på kläder. Köpte den här skönheten på jobbet förut. Den är mer knallrosa irl än på bilden, här ser den mer hallonrosa ut än vad den egentligen är.

J sover nu, jag är inte riktigt så trött så jag tror jag kan somna utan att ligga och vrida på mej tusen ggr om, så väntar lite med sängen.
Om ca en vecka åker han :( till vilket land han nu ska på båten nånstans. Usch va ensamt jag kommer ha det här hemma. Innan har jag tänkt att det ska bli lite skönt iaf att få lite egentid och komma ifrån varandra ett tag, då ingen av oss är van att va så tätt inpå varandra, innan vi flytta hit vart han ju ute med båten varannan månad och va borta 4 veckor. man vänjer sej la sakta men säkert. Men nu har jag ångest för de kommande veckorna, kommer kännas så jävla ensamt. Komma hem till en tom lägenhet efter jobbet, sova ensam. Ne fy.. blir mkt godis och julmust haha. Tröstäta vetni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0