Psykopatbrud


"jag har ont i halsen, funderar på om man kanske ska sjukskriva sej imorn?" säger en viss person till en annan och flinar fult inne i lunchrummet (den personen syftar på en annan med de orden), omogna jävla idiotfitta. Jag sitter bara och lyssnar på deras skitsnack oberörd. Om hon hon hade råkat ramla nerför ett stup elr liknande hade jag fan inte klagat, faktiskt, så mkt avskyr jag henne. Enda människan jag kan säga så om. Sen står hon och snackar skit om mej högt för sej själv inför folk. Att kasta in sniglar i en annans lägenhet bara för man inte tycker om den personen är det också jävligt psykovarning på.

Till ngt mer positivare. Slutar 16 imorn istället för 20, awesome! Trodde ju jag slutade 20 först men det var 9-17 egentligen, men i sista stund blev det ändrat till 8-16 istället. Även om jag är pank så är det jävligt skönt. Men fan att man är pank ändå! men får ta igen festandet nästa helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0