Ooops

Är så jävla dålig på att skriva här nu, men det görs när jag har tid.
Rockoff och Takida igår med Elin, Josse och Lotta, grymt bra! Jag som annars inte ens lyssnar på dom men dom va verkligen grymma live.
Har skadat mej :( haha. Igår när vi var på lilla holmen hände en liten olycka serni. Skulle bara sitta ensam i typ 5 min, satt uppe på ngt ganska långt upp ovanför marken, fick för mej den briljanta iden att jag skulle hoppa ner i högklackat (och rätt full!), inte så bra! Ramla som fan. Måste vart rätt långt uppe jag satt. Det forsa blod från ena knät. Blev omplåstrad iaf. Sen märkte jag att jag blödde som fan på ena armbågen också. Har lite ont i knät idag och det är inge vackert men det blir nog arken ikväll igen ändå haha. Jag är ju inte den som är den trots allt. Och jag åker ju alltid på att jobba helger så då får man gå ut på vardagarna när man är ledig!

Ska möta upp Lotta snart så ska vi gå in till stan och käka ngt, sen ska jag till jobbet, hälsa på Elin och köpa strumpbyxor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0