Nykter onsdagskväll


Då vart man hemma igen. Först satt jag och Lotta på äventyrsgolfen med carola och dom, sen skulle hon jobba igen. När hon slutade vid 5 köpte vi glass och drog till stadshusparken och satt där en stund, kedjerökte och snacka om allt och inget, så härligt! Hon är upptagen en stund nu med annat, men får se om det kanske blir rockoff en stund sen. Annars blir det att sitta hemma. På en onsdagskväll, när jag är ledig imorn, satan va tråk. Men förstår om Lotta inge orkar eftersom hon börjar jobba så tidigt imorn. Har fått köpt plåster nu iaf, har fått skavsår på fötterna nu också, och mitt knä ser ut som fan, haha känns som jag blir straffad för mitt hårda festande den senaste tiden :P Men vilken sommar jag haft hitills, har haft så jävla kul! Festat massa, åkt massa båt, hängt på järsö en del (älskar det stället, och carola är ju så jävla härlig) träffat en massa nya människor och underbara personer. Vill ha sommar här året runt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0