Hmm..



Kom nyss hem från Elin, har kollat på film, strandvaskaren, haha, asgammal :) svenskar kan bara inte skådespela. Innan dess vart det jobb till 17.15. Sååå segt att jobba söndagar, värsta dagen på hela veckan att jobba för tiden går så jävla segt. Speciellt när man är trött som jag vart idag, OM jag vart. Slutade upp på Park igår med Lotta, Elin och ett gäng, jag och E satt där som 2 typ zombies tydligen haha. Men ändå skulle jag med på nattdopp! haha. Överväger seriöst att gå in till stan sen så jag är där lagom tills lönen trillar in på kontot vid 12 hahah, vill ha cigg och godis!! Men vet inte om jag orkar det.. imorn efter jobbet ska jag kika runt på stan lite, det man går igenom på 5 min haha. Sen kanske träffa Lotta? Vill testa det nya glasscafet i stan :) Haha hör av mej t dig imorn :)

jobb 8-16 imorn. Skönt att sluta tidigt iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0