Fittdag


Usch vilken fittig dag jag haft, tack vare en viss fittig person. Dryga/elaka kommentarer och blickar som kan döda har jag fått stå ut med i ett x antal timmar. Tur man snart slipper det, närmare sagt om några få veckor bara. Underbart!

Nu ska jag ta mej en cider och glömma bort den här dagen för en stund :) jobb 12 till stängning nu 2 dagar till, urk. Värsta passet verkligen hela dagen går ju åt till att jobba för inte hinner man göra ngt innan heller. Rockoff börjar ju på fredag, och jag är pank. Fy fan va livet är surt ibland! Men nästa helg håller det ju fortf på, då jävlar! Inte för jag ska in på själva rockoff, men arken vill jag till!

Jag och sis funderar på att gå på Rihanna i globen i november, vore så grymt jävla kul!





Kommentarer
Postat av: elin

Bra citat! Snart slipper vi plågan:) <3

2011-07-21 @ 13:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0