.

Haha, galen gårdag minst sagt, men kul som fan! Ska iväg sen igen, elin kommer och hämtar mej :) fixade rockoff pass för 65 euro (annars 80 euro) av en bekant till elin, asnajs! Fick det igår och betalar på måndag, så denna veckan blire rockoff ändå :) Eric amarillo på onsdag, då måste man ju dit när jag ändå är ledig ons-tor också :D
Igår va de september, jag och elin satt utanför och hängde med Java. Sen drog jag in och träffa lotta och gänget därinne efter allt var slut typ, sen blev det party all night long haha, trots jobb idag kl 8, fråga mej inte hur jag orkar, var inte ens bakis idag!? Bara svinigt trött 1a timman. Bubbelbad med Josse, rödvin (blev bjuden på det, annars dricker jag det aldrig, inte så jättegott men igår brydde jag mej inte haha), lonken och nattdopp efter arken. Denna ggn var det Josse som insistera på det haha. Och en timmes sömn. Men det är sommar, då är det ok ;)

Hade soms agt en jävligt awesome kväll igår med de bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0