Borde sova


Sitter uppe trots att ögonen inte vill sig längre. Har hängt med Lotta och Marcus ikväll, först blev det käk hos Marcus sen blev det det granholm en stund där vi satt hos Carola tills det börja spöregna. Då vart jag och Lotta rätt trötta också :)
Jag har inte vart ensam hemma en kväll på hur länge som helst (tror jag iaf, och då räknar jag inte med de kvällar jag kommit hem för att gå och slockna direkt, har ju mest vart så, iaf när jag gått på piller), och nu vet jag verkligen varför jag undvikt det, det är så jävla deprimerande! Jag bara tänker en massa och blir deppig utan att det egentligen finns ngn anledning, och med deppig menar jag verkligen deppig. För jag har det ju jävligt bra egentligen, har inget i mitt liv jag borde va deppig över. Tror det är saknad av J och småting jag knappt vet vad det är.
Men det är sjukt hur mkt mer man tänker på en massa när man är ensam hemma. Det borde finnas ett piller som gör att man inte tänker något, det hade vart något det! Elr iaf ett happy piller, och då snackar jag inge färgglada piller aka droger. Men tror man behöver ha sina deppiga ensamma stunder för att uppskatta de bra stunderna i livet. Typ. Och så borde jag va less på piller vid det här laget.
Blev hemmafest i lördags då. Elin, Josse, jag, Sebbe och utlänningarna (mitt ord för dom låter ju så fult haha, så i bloggen får dom heta utlänningarna). Det vart riktigt kul! Jag och E försökte övertyga utlänningarna om att vi va lesbiska.. oh shit haha.

Nu måste jag verkligen sova så jag inte sover bort hela dagen imorn! Är rätt bra på det annars nuförtiden. Tur jag är ledig imorn också för behöver verkligen en vilodag till. Rehab nästa? Neschdå ;) Men om jag försvinner spårlöst när J kommit tbx till holmen så har han nog skickat iväg mej på ett ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0